BMW’ye Müşteri Memnuniyeti Ödülü

Borusan Otomotiv‘in Türkiye distribütörü olduğu BMW, TSikayetvar.com tarafından düzenlenen A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards araştırmasında Otomotiv Lüks Kategorisi’nde Diamond Mükafata layık görüldü.

Borusan Otomotiv – BMW Türkiye mükafatı 6’ncı sefer kazanmış oldu.

BMW’nin premium otomotiv pazarındaki pozisyonunun eserlerin kalitesi kadar müşteri tecrübesindeki harikalık anlayışıyla elde edildiğini belirten Borusan Otomotiv İcra Kurulu Lideri Hakan Tiftik, “Müşteri odaklı vizyonumuzun ve Borusan Otomotiv farkını ortaya koyan ayrıcalıklı müşteri tecrübesi anlayışımızın sonucu olarak bu mükafata layık görülmemizden ötürü büyük bir memnunluk ve gurur duyuyorum. Pek çok farklı departmanın kusursuz bir uyum içinde çalışarak sağladığı müşteri memnuniyetinde emeği olan tüm arkadaşlarımı kutluyorum.” dedi.

Borusan Otomotiv İcra Kurulu Lideri Hakan Tiftik

2015’ten bu yana Türkiye’nin en yüksek müşteri memnuniyeti sağlayan markalarının muvaffakiyetlerini ödüllendiren A.C.E Awards bu yıl 8’inci sefer düzenlendi. 60’tan fazla kategoriden müşteri tecrübesini en uygun halde yöneten ulusal ve memleketler arası 113 markanın değerlendirildiği araştırmada BMW Türkiye Otomotiv Lüks Kategorisi’nde Diamond Mükafata 6’ncı defa layık görüldü.

Sikayetvar.com tarafından yıl boyunca gerçekleştirilen 1.5 milyonu aşkın müşteri memnuniyeti anketi baz alınarak oluşturulan Müşteri Tecrübe Endeksi sonucunda firmaların müşterilerine sunduğu en yeterli tecrübe tescilleniyor. Endekste temel parametreler olarak pazar hissesine oranla şikayet hissesi, memnuniyet seviyesi ve marka sadakati kullanılıyor.

Araştırmada müşteriden gelen sorularının cevaplanma suratı, sorunun çözümlenme oranı ve suratı, müşteri memnuniyet seviyesi, markaya teşekkür oranı ve markadan kaçınma oranı üzere memnuniyeti belirleyen başlıklarda ölçüm yapılıyor.

Kaynak: Carmedya.com / Araba

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir